Переможці Міжнародного конкурсу вело дизайну IBCD 2014 року

У СВІТІ щороку оргкомітет міжнародного конкурсу вело дизайну IBCD запрошує розробників представити свої пропозиції і проекти, пов’язані з велосипедами. Проекти оцінюються за такими критеріями, як економічна ефективність, потенціал для виробництва, інноваційне використання матеріалів і відповідність загальним міському контексту.

На конкурс у 2014 році було представлено 497 концепту (333 учасника з 42 країн). Журі відібрало 22 кращих проекту, серед яких 13 студентських робіт та 9 проектів від професійних дизайнерів. Дизайн-проекти діляться на чотири категорії: велосипеди, компоненти, одяг і аксесуари, послуги і додаткові можливості. 22 перемогли проекту будуть офіційно представлені на велосипедному шоу в Тайбеї 5 березня 2014 року. Нижче ми представляємо короткий огляд деяких з переможних проектів, як професійних, так і виконаних студентами.

Переможці серед професіоналів:

Студія дизайну Хон Йін (Hong Yin) запропонувала проект дитячої коляски «на виріст». По мірі перетворення дитини у малюка коляска трансформується в дитячий триколісний велосипед. Цей проект як не можна краще реагує на потреби дитячого розвитку, дозволяючи при цьому ефективно використовувати сімейний бюджет, оскільки за ціною коляски фактично купується і майбутній велосипед.

Маттіас Колб з німецького дизайнерського агентства розробив проект «зростаючого» дитячого велосипеда. Дана модель розрахована на дітей ростом від 115 до 155 див. Велосипед їздить на колесах діаметром 20 і 24 дюйма, причому вони легко знімаються за допомогою спеціального механізму. На рамі, що складається з трьох частин, встановлені передачі, гальма, можливість зворотного ходу, інтегрована рульова система, рухоме сидіння, комп’ютер і фари.

Велотрансформер MC2 від сінгапурської IDSG (автор проекту – Жін Че) прекрасно підійде тим, хто любить продукти і пристрої, які можна адаптувати для різноманітних цілей. MC2 поєднує в собі переваги складного велосипеда і моделей з низькою та вертикальною посадкою. Трансформер має вісім різних конфігурацій. Більшого розмаїття можливостей в рамках одного дизайну уявити собі просто неможливо!

Сидіння MORGAW має підтримуючу платформу, забезпечену цілою системою амортизаторів. Ті, в свою чергу, діляться на групи, розраховані на різні ступені навантаження від 70 до 100 кг. Це дозволяє сидіння «пристосовуватися» під вага їздця і захищає його хребет від небезпечних навантажень. Колір сидіння можна вибрати з десятка різних відтінків.

Німецька компанія Stilform запропонувала своє рішення велосипедних фар. Ті, що є зараз на ринку, часто виглядають непрактично. Багато з них забезпечені додатковими кріпильними насадками, які нерідко крадуть разом з ліхтарем, а деякі настільки громіздкі, що для них важко знайти місце. Рішення пропонується у вигляді світлової системи Mag.vis, яка інтегрується в порожню частину керма. Ручки керма перетворюються на ліхтарі, які кріпляться на них за допомогою магнітів. Внутрішню батарею можна заряджати, використовуючи USB кабель.

Переможці серед студентських робіт:

“Багажник-замок” відмінно підійде тим, хто перевозить невеликий вантаж і хоче при цьому захистити велосипед від злодіїв. Робота студента з університету Цзяннань пропонує зручне і практичне рішення даної задачі.

Проект під назвою “illume” індійського студента Ніхіла Капура пов’язаний з проблемами підсвічування байка під час їзди в темряві. Знайдене рішення поєднує в собі функції «поворотника», індикатора гальма і передньої фари, що робить їзду більш безпечною. Світлова система, вбудована в раму, живиться від літієво-іонної батареї і від перетворювача кінетичної енергії в електрику. Виконана з алюмінію і вуглецевого волокна система “illume” легка і зручна у використанні.

Система «сіті скутер» пропонує прокат ультрасучасних міських самокатів як альтернативу велосипедів і спосіб підвищення мобільності в умовах міста. Спроектований студентом з Тайбейского державного університету «сіті скутер» призначений для офісних працівників, жителів міста і туристів. На ньому можна з легкістю пересуватися по найбільш жвавих вулицях. Орендувати скутер пропонується за передплаченого електронній карті.

Джеральд Пехам з Німеччини створив аква-байк, який працює як водний тренажер призначений для розвитку координації, рівноваги та сили. Сидіти на аква-байку потрібно у воді, глибина якої досягає рівня грудей. Таким чином тренування м’язів поєднується з розслаблюючим водним масажем.

«Пляшкове світло», придумане Чу Вей Ченом з Національного Юнлиньского університету, поєднує в собі тримач для пляшки з водою і світлодіодний світильник. При такому концепті відпадає необхідність у додатковому ліхтарі, оскільки в його ролі виступає сама пляшка. До переваг можна віднести і те, що при проходженні через пляшку свічення виходить яскравіше, ніж від звичайного велосипедного ліхтаря. «Пляшковий світло» можна встановити на кермі або сидіння велосипеда і значно підвищити безпеку під час нічних поїздок.

Чуань Чан Юнь придумав гібрид ліхтаря і підніжки для велосипеда. В припаркованому стані підніжка просто підтримує велосипед. Але як тільки колеса починають крутитися, автоматично вмикається світло. Електрика виробляється за рахунок використання кінетичної енергії від обертання коліс.

Джерело: designboom.com.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *