Кастомайзинг велосипеда – тенденція міської моди

Оскільки міський велотранспорт в останнє десятиліття набуває все більшу популярність, велосипед, будучи традиційно «стандартизованим» об’єктом, поступово рухається в напрямку персоналізації. Тепер для багатьох велосипеди стають новим способом підкреслити індивідуальність і свій соціальний статус. Така тенденція простежується в зростаючому інтересі до підгонці велосипеда під вимоги конкретного користувача – це стало одночасно і модою, і бізнесом. Концепція кастомайзинга (персонализиції) велосипеда сприяє зміцненню позицій велосипеда в міському ландшафті.

Кастомайзинг велосипедів стає модою …

Перетворення стандартного виробу в щось індивідуальне і унікальне – ось як можна визначити явище кастомізації велосипеда. Поява такої моди тісно пов’язано з широким розповсюдженням в північноамериканських містах в 90-х роках велосипедів з фіксованою передачею (фиксд-гір, фікс). Будь-які частини велосипедів можна персоналізувати, изменть їх колір і форму, можна просто додати аксесуари і наклейки.

… і бізнесом

Блоги і форуми активних фиксед-райдерів є основним джерелом натхнення для бажаючих модифікувати свій велосипед. Ця тенденція також породила компанії, що спеціалізуються на кастомайзинге велосипеднов. Цей новий сегмент ринку особливо розвинений у Північній Америці і поділений між дрібними локальними і онлайн – магазинами. Кожен велосипед унікальний створено згідно з численними критеріями, такими як габарити велосипедиста, його особисті переваги і стиль їзди. Популярні інтернет-магазини кастом-велосипедів: Republic Bike, Urban Outfitters & Mission Bicycle.

Велоспорт як спосіб життя

Кастомайзинг велосипедів прийшов – це не тільки «технічні параметри. В цілому, тенденція пов’язана з формується міським способом життя, який не залишив байдужими і світових fashion-брендів. Наприклад, H&M спільно з Brick Lane Bikes створила в 2013 році колекцію чоловічого одягу, присвячену міській їзді на велосипеді. Компанія LVMH спільно з Нью-йоркським Департаментом транспорту та Інститутом технології моди (FIT) выпусила в 2009 році колекцію «Bike in style», створивши практичний та доступний, але красивий одяг для велосипедистів.

Від персоналізації до «оживлення»

Британський художник і дизайнер Ріган Епплтон (Regan Appleton) зі своїм оригінальним проектом «Таксидермія велосипедів» продовжив ідею персоналізації велосипеда. Бажаючи вшанувати пам’ять своїх старих улюблених велосипедів, художник створив інсталяцію, зроблені з велосипедних рулів, які виглядають як мисливські трофеї. Проект став ще одним прикладом еволюції велосипеда в напрямку персоналізації або навіть «пожвавлення».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *